Helsingi piirkonna koostööesindus (yhteistyövaltakunta) alustas reklaamikampaaniat ühistranspordi populariseerimiseks ja kasutuse suurendamiseks üsna huvitava lähenemisega. Telereklaamis küsib isa pojalt raha autole bensiini ostuks. Pojal teadagi on "pappi rullis", sest ta kasutab ühistransporti. Reklaam niisiis kutsub rikastuma. Vaata sinagi kampaania lehekülgi, muuhulgas reklaamvideoid.
Muidugi on ühistranspordi haipimisel sügavam mõte: liiklusummikute vähendamine ja ennetamine autost sõltuvuse vähendamise kaudu. Nagu näete, pakuvad soomlased mitmeid võimalusi ühistranspordi eelistamiseks. See eeldab koostööd ja jätkusuutlikku poliitikat. See omakorda seda, et poliitikud annavad lahkesti transpordiplaneerimise spetsialistidele, mitte ei tegele sellega ise ajutise populaarsuse saavutamiseks ja alalise liikluskaose tekitamiseks.
Muidugi on ühistranspordi haipimisel sügavam mõte: liiklusummikute vähendamine ja ennetamine autost sõltuvuse vähendamise kaudu. Nagu näete, pakuvad soomlased mitmeid võimalusi ühistranspordi eelistamiseks. See eeldab koostööd ja jätkusuutlikku poliitikat. See omakorda seda, et poliitikud annavad lahkesti transpordiplaneerimise spetsialistidele, mitte ei tegele sellega ise ajutise populaarsuse saavutamiseks ja alalise liikluskaose tekitamiseks.
Kommentaarid
Postita kommentaar
Aitähh selle ilusa ja magusa kommi eest!