Otse põhisisu juurde

põrgu teest

Sekundeerin Rein Veidemanni loole Postimehes. Nimelt tahtsingi juba sel teemal postitada. Tulin ka mina enda jaoks ebatavalisel ajal Tartust, ehk siis pühapäeva õhtusel tipptunnil. Tavaliselt ma väldin selliseid emotsioone.
Teadke, et ka minul on kombeks politseile helistada ja huligaanide autonumbreid ette lugeda. Ma ei tea, kas ma helistasin sel pühapäeval enne või pärast Reinu, aga dispetšeri häälest sain aru, et ma ei ole esimene ja tõenäoliselt ka mitte viimane helistaja. Niisiis kuulati minu hala ära, pandi numbrid kirja ja sellega lugu lõppes.
Aga, mul on ka mõned pildid :)
Liikluspederast Opel Omega roolis. Mul on number ka kuskil paberil kirjas. Leitud, see on 384 ARN.
Pilt on tehtud vahetult enne seda, kui terve kolonn vastutulevaid autosid peenrale suunati. Klikka pilti, siis näed suuremalt, et oopeli ja vastutuleva auto vahe on ca 6 joont. Joone pikkus on 3 meetrit ja joonte vahe 9 meetrit. Kokku teeb see siis ca 70 meetrit. Minu spidomeeter näitas sel hetkel kiiruseks ca 100 km/h. Minu taga oli küllalt ruumi, et reastuda oma sõidupoolele, kuid koht kolonni keskel ei olnud opelisti egole vastuvõetav. Arvutused näitavad, et kohtumise hetkeni on jäänud 1,26 sekundit. Opel vajutas gaasi ja oli kuulda, et sumbutaja on korrast ära.
Pilt on tehtud Adavere kandis, kuid peale Annat oli see Opel jälle platsis, ju siis oli vaja vahepeal metsapeatusega kaotatud aeg tasa teha.

Liikluspederast Audi 80 roolis. Kahjuks ei saanud selle venna tippsaavutust pildile, aga kirjeldus on järgmine. Alustas kolonnist möödasõitu Põltsamaa sillal vastassuunavööndis ja jätkas seda üle Mõhkküla ristmiku vasakpöörde raja ning kinnimarkeeritud eraldusriba. Kogu möödasõit toimus väliskurvis ja lõppes jällegi vastutulija "ärasurumisega".


Teine elu VW Passati roolis.
Pilt on tehtud peale Mäo risti, aga märkimisväärne sündmus toimus kaks kurvi enne Mäo risti. Roolis keskealine mees, kes sooritas jällegi suurel kiirusel möödasõitu pikemast kolonnist. Kurvist tuli vastu mingi jeebiline, aga kuna teepervel oli kamp hääletajaid, siis ei olnud maasturil võimalust peenrale sõita. Selle volksu peegel on alles ainult tänu sellele, et autod olid erineva kõrgusega. Kuna iste sai märjaks, siis edasi liikus vana ilma erilise tõmblemiseta.

Need on vaid mõned näited pühapäevaõhtusest põrgust. Miks ei ole piltidel bee-emm-veesid? No need liilguvad nii kiiresti, et nende pildile saamiseks peab videokaamera autole paigaldama.

Mul on kaamera üldiselt kogu aeg valmis. Ma ei salli tõpraid, kes teistest ei hooli. Ma teen pilte ja kirjutan autonumbrid üles, helistan 110 ja loen ette. Liikluspederastid isolatsiooni!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kurgihooaja kogutud mõtted Reidi tee-maal

Inimestel ei ole muud teha, kui teed projekteerida. Teevad käest kinni Balti ketti ümber laevahuku monumendi. Kirjutavad artikleid ja nõuavad linnaruumi. Kuidas ikkagi on nii, et üks firma teeb 25% Tallinna detailplaneeringutest ja no teedeprojektidest vist 175%? Arutelule aetakse hoogu sisse sotsiaalrahastusega ja mina ka kade ei ole.
Kõik nagu oleks juba sõna võtnud, ainult siin toanurgas on piinlik vaikus. Paar mõtet ma siiski leidsin, olgu need korrastatud ja monoloogi korras arhiveeritud, sest lahkarvamusfestival ja mokalaat jäävad minust kaugele.
Monument võsas Üks põhilisi aruteluteemasid Reidi tänava (mitte enam tee!) puhul on olnud jalakäijate juurdepääs Russalkale Kadrioru pargi suunalt. Need 13 rada on tõesti küsitava väärtusega, nagu kogu muudki projekti nüansid. Selle monumendiga on hoopis teine mure, ta on võssa kasvanud. Ajapaiga vanadelt piltidelt paistab monumendi ümbrus lagedam, kui praegu. Õigupoolest ei olegi monument autos istuvate viimsilaste jaoks eriti nähtav,…

Puhkuse pildid 2015

Sai pisut klõpsutatud, nüüd on sillapildid sõkaldest eraldatud.
Esimesena jäi pildile Mustvee sild, mida ehitajad parasjagu viimistlesid.

 Tegemist on täiesti uue integraalse sillaga. Konsoolsed kaldaavad mahutavad kallasrada.

Silla tekiplaat on õnnestunud kuju ja mõõtmetega. Sambad on ebaproportsionaalselt jämedad ja jäigad. Kaks posti on ka üleliigsed.



Järgmine "veretu jahi" saak Alatskivilt. Kuniks Maanteeamet vaidleb asjaosalistega, peavad inimesed liikuma maantee servas. Vaielda võite ka kümme aastat, ühe kuuga oleks kasvõi truubi toru võinud siia panna. Keevitage kasvõi torupiiretest!







Vahelduseks paadisild Annimatsilt. Ajatu.
Tarvastus on rohkem kui üks sild, millel üleliia palju praktilist väärtust ei paista olema. Kuniks püsivad, on ju kena vaadata ja pildistada ka läbivajunud silda.



Viljandi rippsilda on keeruline kaadrisse püüda, lossimäed on metsa kasvanud.
Raplas on ühed Eesti toekaimad sillad. vana võlvsild sai hiljuti endale raudbetoonist tugevduse, mida silla …

Under Al Reem bridges

Al Reem Island is a new development area east of Abu Dhabi Island where most of the infrastructure and roads are in place since 2012. Many of the buildings are growing here and there already shaping the silhouette of the new highrise city.
Having lived around for more than a year I have many times thought to take a hike under Al Reem bridges. Now there were some compellling reasons to do so including the perfect weather.
The master plan of the northern part of the island (also known as Al Shams) has several channels bridged by the main road network.


There are countless of bridges ready for action. It is still a good chance to meet some desert foxes roaming around during late evenings.
The idea of the master plan is to separate people from cars. Even with the best transit system in place the highrise city will generate a lot of car traffic even more in a place where temperature can reach 50 celsius. So for those who don't like cars there is a good opportunity to walk or cycle alon…