Tuleb välja, et mingisugune statistika Indias siiski eksisteerib. Vähemalt Chennai linnas on teada, mitu kaherattalise (twowheeler) sõiduvahendi tarbijat igavestele jahimaadele jõuab.
Number pildil on üheliste täpsusega ja puudutab ainult kaherattalisi. Kahtlustada võib, et kõik lendurid ei ole statistikas oma anonüümset kuulsust leidnud. Kaherattalised - jalgrattad, rollerid, mootorrattad - on siin valdav liiklusvahend. Kui elanike arv on 6 miljonit, siis kaherattalisi on hinnanguliselt suurusjärk miljon. Ja kiivri kandmine ei ole moeasi. Kiiver kaunistab reeglina bensiinipaaki ja vahetevahel juhtub ta siis tänavale pudenema. Tõenäoliselt oleks kiiver siin paljudel juhtudel abiks, sest kiirused on linnas siiski madalad.
Põhikaart 1994. Jüri muna. Allikas: Maa-ameti geoportaal ca 1988 aastal valmis Tallinna ringtee ja Tallinn-Tartu maantee eritasandiline munakujuline liiklussõlm. Ehitamise ajal selgus, et projekteeritud ringi põhjapoolne osa oli sattunud muinasasumi kohale ning paralleelselt arheoloogiliste kaevamistega tehtigi projekteeritud ringist muna. See muna teravam serv ehmatas ringil sõitjaid, kes kas Tartu poolt Paldiski suunda või Paldiski poolt Tallinna suunda sõitsid. Eks oli ka väljasõite.. suuremaid kokkupõrkeid siiski ei esinenud. Niinimetatud süsteemisõlmes, kus ristuvad kaks põhimaanteed, on taotluseks liitumine ja hargnemine ilma kiirust muutmata ( free flow ). See on oluline, sest põhimaanteel liigutakse kiiresti pikki vahemaid ja järsud kiirusemuutused on ohtlikud. Ristikheinakujuline sõlm on selleks vägagi levinud, kuna vajab ainult ühte viadukti, kuid lühikeste põimumisalade tõttu neid tänapäeval pigem välditakse. Eesti ainus puhtakujuline ristikhein on Kanama liiklussõlm. P...
Kommentaarid
Postita kommentaar
Aitähh selle ilusa ja magusa kommi eest!