Siin Mumbai taevas on viimastel päevadel passinud ikka täiskuu lagipähe nagu taevas oleks auk. Ja ju ta siis on tuline, nagu laulusalmis, kui samal ajal on 29 kraadi Celsiuse skaala järgi õhutemperatuuri. Käes on südatalv, siis teatavasti valmivad maasikad!
Mumbai on hindikeelne ja originaalne nimi linnale, mida sissesõitnud portugali meremehed kutsusid Bombayks. Ka mulle räägiti siin legendi, et Bombay tähendab portugali keeles head randa (Bom Bahia), aga wikipediast saate lugeda, kuidas lood tegelikult olid.
Huvitav on muidugi teada ka seda, et osa linnast on ehitatud juba 200 aastat tagasi mere arvelt. See mere täitmine toimus ca 10 aasta jooksul ja ilma transpordivahendeid kasutamata, ehk siis hindud kantsid pinnase kohale kottides ja korvides pea peal.
Linna keskele jäi siiski laht ja lahe serv moodustab linna transpordikoridoride jaoks pudelikaela. Seda pudelikaela lahendab sild, mida ehitatakse juba mitu aastat ja mille üks pool on kavas avada 2009 aasta alguses. Tõsi küll, vahepeal oli ehitamine rahapuuduse tõttu toppamas, aga leitud lisaraha aitab sillal siiski valmida.
Seal taga on siis Bandra-Worli sealink. Bandra poolsest otsast paistab üsna lootustandev, aga Worli ots on selline.. pgn selle pildi lisan siis, kui ma ta kaamerast kätte saan.. nii, käes ta ongi..
Esialgse kava kohaselt taheti kogu sild teha monteeritavatest elementidest ja lühikeste avadega talasillana. Õnneks tõstis kisa kalameeste ühendus, kelle arvates takistanuks selline lahendus neil kalapüüki, sest nad ei saavat oma laevadega läbi. Kisast oli kasu hoolimata sellest, et kalameeste aluseid laevadeks nimetada on palju.. Vähemalt on osa sillast sihvakam ja kaks vantidega ava on väärt eksponeerimist.
Mumbai on hindikeelne ja originaalne nimi linnale, mida sissesõitnud portugali meremehed kutsusid Bombayks. Ka mulle räägiti siin legendi, et Bombay tähendab portugali keeles head randa (Bom Bahia), aga wikipediast saate lugeda, kuidas lood tegelikult olid.
Huvitav on muidugi teada ka seda, et osa linnast on ehitatud juba 200 aastat tagasi mere arvelt. See mere täitmine toimus ca 10 aasta jooksul ja ilma transpordivahendeid kasutamata, ehk siis hindud kantsid pinnase kohale kottides ja korvides pea peal.
Linna keskele jäi siiski laht ja lahe serv moodustab linna transpordikoridoride jaoks pudelikaela. Seda pudelikaela lahendab sild, mida ehitatakse juba mitu aastat ja mille üks pool on kavas avada 2009 aasta alguses. Tõsi küll, vahepeal oli ehitamine rahapuuduse tõttu toppamas, aga leitud lisaraha aitab sillal siiski valmida.
Seal taga on siis Bandra-Worli sealink. Bandra poolsest otsast paistab üsna lootustandev, aga Worli ots on selline.. pgn selle pildi lisan siis, kui ma ta kaamerast kätte saan.. nii, käes ta ongi..
Esialgse kava kohaselt taheti kogu sild teha monteeritavatest elementidest ja lühikeste avadega talasillana. Õnneks tõstis kisa kalameeste ühendus, kelle arvates takistanuks selline lahendus neil kalapüüki, sest nad ei saavat oma laevadega läbi. Kisast oli kasu hoolimata sellest, et kalameeste aluseid laevadeks nimetada on palju.. Vähemalt on osa sillast sihvakam ja kaks vantidega ava on väärt eksponeerimist.
Kommentaarid
Postita kommentaar
Aitähh selle ilusa ja magusa kommi eest!