Pean ikka natuke reisimisest ka kirjutama. Lihtsalt on põhjust.
India on Kingfisheri maa. Kingfisher pruulib ainsat ja päriselt India õlut ja Kingfisher lendab. Hästi lendab, et mitte öelda meeldivalt. See on kõige ilusam lennufirma, ju nõu vot ai miin? Ja kus mujal oleks ma saanud vaadata, kuidas India tennisist Kaia Kanepile tuupi teeb? Ikka lennates Mumbaist Chennaisse, vaadates kanalit TopSports. Ja mis hindud eriti uhkeks teeb? Ikka esimene India F1 vormeli tiim!
Niisiis, proosit Eesti Vabariik 90 aastane! Kui sõdurid pidid Pärnu linnas külma tuult trotsima, siis minul oli üle eiteakuipikaaja üks korralik puhkepäev.
Põhjusmõtteliselt tegin ma katse-eksitusmeetodil selgeks, et Bengali lahte ei ole võimalik uppuda. Lastes ennast lõdvaks toovad lained su rulludes rannaliivale. Ja kuigi ma ei olnud üldse päikese käes rohkem, kui et käisin kolm korda vees, on nahk ikkagi üleüldiselt roosa ja nina punane.
Kõike emotsioone nagunii ei jõua siia kirja panna, parem vaadake pildialbumit.
Pigem tuleks vahepeal ka asja juurde :) Esmapilgul võib ju tunduda India liiklus lootusetu. Ja tõepoolest ei maksa eurooplasel siin rooli näppida. Parem võta auto koos juhiga. Või sõida autoriksaga. Jalakäimine on aga vastunäidustatud. Nagu pildil on näha, on jalakäija see, kel peab olema vastutustunne! (nb! kliki pildil, siis näed suuremalt, et lugeda)
Põhiline reegel, mis India liikluses kehtib, on suurema õigus. Ülevaatusel käies ei ole üldse oluline sõiduki tehniline seisund peale selle, et pasun töötab. Jalakäijad ei pea tehnilisel ülevaatusel käima ja nad ei pasunda ka. Nad lihtsalt teevad näo, et ei näe ei kuule ja ajavad oma asja edasi.
Kõik see värk on üle mõistuse eeskujulikult ohtlik. Küsimuse peale, et kuidas teil ka liiklusohutuse statistikaga lood on, kõlas vastus, et statistikat ei ole. Inimesi on palju ja neid nagunii lugeda ei jõua. Mumbais näiteks elab umbes-täpselt 16..19 miljonit elanikku, Chennais umbes veelgi täpsemalt 4,5..6 miljonit. Hinnanguliselt lihtsalt kaob 1000 inimest kuus Mumbais. Ühe jalakäija lennureisi üle mootorratta lenkstangi nägin isegi pealt.
India on Kingfisheri maa. Kingfisher pruulib ainsat ja päriselt India õlut ja Kingfisher lendab. Hästi lendab, et mitte öelda meeldivalt. See on kõige ilusam lennufirma, ju nõu vot ai miin? Ja kus mujal oleks ma saanud vaadata, kuidas India tennisist Kaia Kanepile tuupi teeb? Ikka lennates Mumbaist Chennaisse, vaadates kanalit TopSports. Ja mis hindud eriti uhkeks teeb? Ikka esimene India F1 vormeli tiim!
Niisiis, proosit Eesti Vabariik 90 aastane! Kui sõdurid pidid Pärnu linnas külma tuult trotsima, siis minul oli üle eiteakuipikaaja üks korralik puhkepäev.
Põhjusmõtteliselt tegin ma katse-eksitusmeetodil selgeks, et Bengali lahte ei ole võimalik uppuda. Lastes ennast lõdvaks toovad lained su rulludes rannaliivale. Ja kuigi ma ei olnud üldse päikese käes rohkem, kui et käisin kolm korda vees, on nahk ikkagi üleüldiselt roosa ja nina punane.
Kõike emotsioone nagunii ei jõua siia kirja panna, parem vaadake pildialbumit.
Pigem tuleks vahepeal ka asja juurde :) Esmapilgul võib ju tunduda India liiklus lootusetu. Ja tõepoolest ei maksa eurooplasel siin rooli näppida. Parem võta auto koos juhiga. Või sõida autoriksaga. Jalakäimine on aga vastunäidustatud. Nagu pildil on näha, on jalakäija see, kel peab olema vastutustunne! (nb! kliki pildil, siis näed suuremalt, et lugeda)
Põhiline reegel, mis India liikluses kehtib, on suurema õigus. Ülevaatusel käies ei ole üldse oluline sõiduki tehniline seisund peale selle, et pasun töötab. Jalakäijad ei pea tehnilisel ülevaatusel käima ja nad ei pasunda ka. Nad lihtsalt teevad näo, et ei näe ei kuule ja ajavad oma asja edasi.
Kõik see värk on üle mõistuse eeskujulikult ohtlik. Küsimuse peale, et kuidas teil ka liiklusohutuse statistikaga lood on, kõlas vastus, et statistikat ei ole. Inimesi on palju ja neid nagunii lugeda ei jõua. Mumbais näiteks elab umbes-täpselt 16..19 miljonit elanikku, Chennais umbes veelgi täpsemalt 4,5..6 miljonit. Hinnanguliselt lihtsalt kaob 1000 inimest kuus Mumbais. Ühe jalakäija lennureisi üle mootorratta lenkstangi nägin isegi pealt.
Kommentaarid
Postita kommentaar
Aitähh selle ilusa ja magusa kommi eest!