Kui kuskil sildadest juttu tehakse, siis minu tähelepanu on garanteeritud. Ajakirjas Inseneeria on ruumi täiteks pandud pildike kahest sillast Vihula mõisa pargis. Lugesin pildi kõrvalt kommentaari, vaatasin pilti, lugesin uuesti ja vaatasin uuesti. Vajadusest ma saan aru, kolhoosi lauda taga vedelenud paneelide kasutamisest saan ka aru ja peaaegu võiks nõustuda, et on toimiv lahendus ka, aga ilu? Olen ma pime või!?
Või kas tõesti sobiks see ajutine ehitis Vihula mõisa reklaamvoldikule või kodulehele?
Selle artikli kirjutasin ma 2018 aasta kevadel. Ei teagi miks ta tookord avaldamata jäi, aga tänaste uudiste valguses võiksin sama teksti uuesti kirjutada, sest kunagi minu poolt ennustatud 15 miljardit on ka lõhki. Võrreldes 2018 aastaga on muutunud see, et maanteede hoiu raha on kärbitud pea 3 korda väiksemaks, elektriautod on populaarsed ja kehtestatakse automaks, samal ajal raudteedel puudub tulu ja selle ülalpidamist toetatakse üle 30 miljoniga aastas. Riik on küll näiliselt õhuke, aga praeguseks on RBE aastased palgakulud kasvanud juba 10 miljonini ja kasvavad hooogsalt edasi. Projekti aus koordinaator küll enam projekti ei koordineeri. Kui nüüd peaks uuesti tulevikku ennustama, siis .. ah, parem mitte. Tule võrklaev appi! --- Võrreldes ühte õuna korvitäie kartulitega ning esitades ainult meelepärast infot saab maalida pildi meie tulevase söögiisu rahuldamiseks sobiva ühe mahetoodetud õunaga pestitsiididega mürgitatud mädanevate kartulite asemel. Rail Baltica ...
Kommentaarid
Postita kommentaar
Aitähh selle ilusa ja magusa kommi eest!