Meil siin kontori juures on üks tore tänav ja sellel veel toredam ristmik. Pea alati, kui käin kohvi võtmas, saab ennast lõbustada Tallinna liiklejate tegevusega. Oma osa sellel on muidugi ka liikluslahendusel, mille on kavandanud tubli konkurent K-Projekt (k nagu kommunaal-käsk-kesk-kohuke?).Läbi märja akna sain pildile sellise situatsiooni, kus autod oleks teineteisest justkui läbi sõitnud. Tegelikkuses oli nii, et see heledam auto, lähenedes ristmikule, ei saanud aru, mis toimub ja arvas, et ta peab üle topelt-pideva joone reastuma vasakpoolsele rajale vasakpöörde sooritamiseks. Laki tänavalt sooritas vasakpöörde must Mercedes, kes siis olukorra sunnil möödus heledast autost vasakult.
Käesolev on seerias kolmas ja viimane postitus. Meenutame, et 2018 aastal käisin ma veel pooleliolevat Kose-Võõbu objekti takseerimas ning 2020 koroona-aastal vahetult enne avamist uuesti kiitmas . Käesoleva postituse keskmes on Võõbu-Mäo teelõik, kuid enne veel täppisteadust Kose-Võõbu lõigu osas. Kõige esimeses postituses ma ei kippunud hinnanguid jagama, siis teises oli põhjust ja tänaseks kogunenud info põhjal peab neid hinnanguid täiendama. Nimelt on praktikas saanud tõendust, et Toru-Pilli riste viadukti asendamine alamõõdulise tunneliga on väga suur viga (sõnastan nii pehmelt kui on võimalik). Selle tagajärjel ei ole võimalik Liiva küla ühistranspordiga teenindada ning ka kõik ülejäänud Kose elanikud jäid ilma maantee äärsest pikamaa liinide bussipeatusest. Maaleht kirjutas sellest "üllatusest" juba 2019 aastal . Kose inimesed said petta. Tõsi, neile tehti Kuivajõe sõlme park&ride parkla, kuid see ei ole toimiv lahendus. Kuivajõe sõlmes paiknevad erinevate suun
Kommentaarid
Postita kommentaar
Aitähh selle ilusa ja magusa kommi eest!