Eelmisel nädalal toimus Laagri-Harku maanteel koolibussiga õnnetus, seniteadmata asjaoludel kaldus buss teelt välja.. Selle uudise juures paneb imestama jällegi, et kuidas informatsioon tekib, moondub ja kuidas seda lugu esitatakse.
Jäljed maanteelt otse võpsikusse..Kannatada saanud aianurk.
Siia see buss maandus, Veskimöldre müratõkkevall.
Mind üllatas, et politsei, valla ja kooli suhtumine sellesse õnnetusse oli kõike muud, kui tõsine. Õnnetus oli õnnelik ainult seetõttu, et selles kohas puudus teekraav. Kooli infojuhi lakooniline teade "õnneliku õnnetuse" kohta tekitas lastevanemate küsimuste tulva - miks õnnetus juhtus?
Kuna politsei ei pidanud vajalikuks uurimist algatada, tegin ise vastava avalduse Põhja Politseiprefektuurile. Sain Riho Tänakult teate, et avalduse põhjal on peetud vajalikuks väärteomenetlus algatada, et välja selgitada toimunu asjaolud.
Mina ei tea, miks õnnetus juhtus ja ei pea vajalikuks sel teemal spekuleerida. Küll tahan ma teada, miks juhtub õnnetusi, mida ei tohi juhtuda. Tahan teada, kuidas üldse koolibussi teenust ostetakse, millised on hanke kriteeriumid, millised on kvaliteedinõuded? Milline on koolibussi juhtide ettevalmistus? Kui tihti tehakse bussijuhtidele tervisekontrolli? Kas bussijuhtidele tehakse igal hommikul alkotesti? Kuidas planeeritakse koolibussi marsruuti? Kas bussid peatuvad selleks ettenähtud kohtades või kus tundub mugav olevat?
Meil on Eestis toimunud lubamatult palju õnnetusi koolibussidega. See saab olla tingitud ainult sellest, et puuduvad selged kvaliteedinõuded niivõrd vastutusrikka teenuse osutamiseks. Kuna iga omavalitsus tegeleb teenuse tellimisega oma haldusüksuse piires, siis keegi ei taha jalgratast leiutada - hanke ainus kriteerium on hind, ehk siis selle väiksus.
Jäljed maanteelt otse võpsikusse..Kannatada saanud aianurk.
Siia see buss maandus, Veskimöldre müratõkkevall.
Mind üllatas, et politsei, valla ja kooli suhtumine sellesse õnnetusse oli kõike muud, kui tõsine. Õnnetus oli õnnelik ainult seetõttu, et selles kohas puudus teekraav. Kooli infojuhi lakooniline teade "õnneliku õnnetuse" kohta tekitas lastevanemate küsimuste tulva - miks õnnetus juhtus?
Kuna politsei ei pidanud vajalikuks uurimist algatada, tegin ise vastava avalduse Põhja Politseiprefektuurile. Sain Riho Tänakult teate, et avalduse põhjal on peetud vajalikuks väärteomenetlus algatada, et välja selgitada toimunu asjaolud.
Mina ei tea, miks õnnetus juhtus ja ei pea vajalikuks sel teemal spekuleerida. Küll tahan ma teada, miks juhtub õnnetusi, mida ei tohi juhtuda. Tahan teada, kuidas üldse koolibussi teenust ostetakse, millised on hanke kriteeriumid, millised on kvaliteedinõuded? Milline on koolibussi juhtide ettevalmistus? Kui tihti tehakse bussijuhtidele tervisekontrolli? Kas bussijuhtidele tehakse igal hommikul alkotesti? Kuidas planeeritakse koolibussi marsruuti? Kas bussid peatuvad selleks ettenähtud kohtades või kus tundub mugav olevat?
Meil on Eestis toimunud lubamatult palju õnnetusi koolibussidega. See saab olla tingitud ainult sellest, et puuduvad selged kvaliteedinõuded niivõrd vastutusrikka teenuse osutamiseks. Kuna iga omavalitsus tegeleb teenuse tellimisega oma haldusüksuse piires, siis keegi ei taha jalgratast leiutada - hanke ainus kriteerium on hind, ehk siis selle väiksus.
Kommentaarid
Postita kommentaar
Aitähh selle ilusa ja magusa kommi eest!