Kui Maanteeametile hakati avaliku konkursi kaudu uut juhti otsima, siis pani imestama, kui selgus, et lausa 13 kandidaati on kirjutanud essee ja sooviavalduse! See, mida pakuti, polnud ju teab, mis tõotatud maa - ilma puhkuseta rassimine, igavene meediapeks ja palka selle eest tagasihoidlikud 3000 eurot miinus maksud.
Nädala lõpus säutsus M. minister Parts, et Maanteeametit hakkab juhtima pangandusinimene. Miks ma ei imesta, et 12 inimest, kes eeldatavasti erinevalt sellest ühest vastasid konkursitingimustele enam-vähem, said haleda tünga? Oli ka Raasuke juba andnud vihjeid.. Eelmisel korral, kui korraldati "avalik konkurss", tähendas see pigem "avalikku saladust", kellele koht määratud on ja vähesed läksid õnge.
Ei ole mul au tunda seda konkreetset hr Adamsoni, et mingeid ootusi üles kruvida. Olgu ta nii kõva inimeste juhtija, kui tahes, kerge tal olema ei saa. Kui "üldised teadmised Eesti transpordi- ja regionaalpoliitikast, teede-, ühistranspordi-, liiklusohutuse- ja liiklusvahenditega seotud poliitikate kujundamise põhialustest" pärinevad pangandusest ja kodu-töö marsruudil linnamaasturi (?) juhtimisest, siis on suur küsimus, kelle peale loota, kelle sõnu uskuda? Väga lihtne on lasta põhulõugadel ennast lollitada. Loodetavasti ei lõpe see katse samasuguse asendustegevuse otsimise farsiga, nagu eelmine..
Sellega peab küll nõus olema, et 3000 eurot on selle vastutuse eest mõnitamine. Ehk peaks ametile peadirektori teenust ostma üldse riigihankega? Vähemalt lihtmenetlusega.. hea harjutada väärtuspõhiste hangete korraldamist, millest M. ministeerium essugi ei tea. Aivol soovitan see esimese asjana endale selgeks teha. Edu!
Nädala lõpus säutsus M. minister Parts, et Maanteeametit hakkab juhtima pangandusinimene. Miks ma ei imesta, et 12 inimest, kes eeldatavasti erinevalt sellest ühest vastasid konkursitingimustele enam-vähem, said haleda tünga? Oli ka Raasuke juba andnud vihjeid.. Eelmisel korral, kui korraldati "avalik konkurss", tähendas see pigem "avalikku saladust", kellele koht määratud on ja vähesed läksid õnge.
Ei ole mul au tunda seda konkreetset hr Adamsoni, et mingeid ootusi üles kruvida. Olgu ta nii kõva inimeste juhtija, kui tahes, kerge tal olema ei saa. Kui "üldised teadmised Eesti transpordi- ja regionaalpoliitikast, teede-, ühistranspordi-, liiklusohutuse- ja liiklusvahenditega seotud poliitikate kujundamise põhialustest" pärinevad pangandusest ja kodu-töö marsruudil linnamaasturi (?) juhtimisest, siis on suur küsimus, kelle peale loota, kelle sõnu uskuda? Väga lihtne on lasta põhulõugadel ennast lollitada. Loodetavasti ei lõpe see katse samasuguse asendustegevuse otsimise farsiga, nagu eelmine..
Sellega peab küll nõus olema, et 3000 eurot on selle vastutuse eest mõnitamine. Ehk peaks ametile peadirektori teenust ostma üldse riigihankega? Vähemalt lihtmenetlusega.. hea harjutada väärtuspõhiste hangete korraldamist, millest M. ministeerium essugi ei tea. Aivol soovitan see esimese asjana endale selgeks teha. Edu!
... viimased aastad on ta SB IT-yksust juhtinud
VastaKustuta