Kui kuskil sildadest juttu tehakse, siis minu tähelepanu on garanteeritud. Ajakirjas Inseneeria on ruumi täiteks pandud pildike kahest sillast Vihula mõisa pargis. Lugesin pildi kõrvalt kommentaari, vaatasin pilti, lugesin uuesti ja vaatasin uuesti. Vajadusest ma saan aru, kolhoosi lauda taga vedelenud paneelide kasutamisest saan ka aru ja peaaegu võiks nõustuda, et on toimiv lahendus ka, aga ilu? Olen ma pime või!?
Või kas tõesti sobiks see ajutine ehitis Vihula mõisa reklaamvoldikule või kodulehele?
"Suvetuuri" tagantjäreletargutuse esimene episood tuleb Tartust, turbo-ringristmike pealinnast. Eesti esimene turboringi tunnustega ring on Anne ristmik Sõpruse viadukti otsas. Suhteliselt viimasel minutil enne ehitushanget tõmmati foorristmiku plaanile pidurit ja hästi tehti. Tänaseks teame, et ristmik toimib suuremate probleemideta. Ehk on see andnud julgust kavandada ikka rohkem turbo ja muidu ringe!? Üheks põhjuseks on kindlasti ka projekteerijate ja tellijate koolitamine ning vähemalt inseneride parem arusaamine turboringi eelistest (vähem konflikte, suurem ohutus ja läbilaskvus). Tüüpiline turboring, https://en.wikipedia.org/wiki/Roundabout Tartu on kuulus ka selle poolest, et pulmarongid tavatsevad tiirutada nn Lõunakeskuse ehk Riia ringristmikul ja sellega teisi liiklejaid pealtvaatajaks sundida. Traditsioonilise ringristmiku eripära ongi see, et võib jäädagi ringlema, kui aja ja bensiiniga midagi paremat teha ei ole. Kuigi see ei ole eesmärk omaette, on turborin
Kommentaarid
Postita kommentaar
Aitähh selle ilusa ja magusa kommi eest!