Otse põhisisu juurde

Igal märgil on märgiline tähendus

Peaks olema nii, et kui on avalik tee, siis sellel kehtivad seadused, eeskirjad ja määrused. Vähemasti võiks nii olla ju? Ilmselt tuleneb minu võimatu soov sellest, et ma paljudest Tallinna liiklusmärkidest aru ei saa, kuigi ma alles eelmisel aastal sooritasin edukalt ARKi liikluseksami..
Head inimesed, andke abi! Mida on liikluskorraldaja tahtnud meile selgeks teha?

Kommentaarid

wips ütles …
Selgituseks veel, et tegemist on Peterbuti teega, suund linna poole. Kollane taust märgil tähendab, et tegemist on ajutise ümbersõidu liikluskorraldusega. Standard ega liikluseeskiri paraku sellise kujundusega märki ette ei näe. Kuivõrd parempöörde noole otsas on telliskivi, siis võiks sellest järeldada, et paremale keeramine on keelatud. Küsimus, kellele? Kui ma ikkagi keeran paremale, kas ma rikun eeskirju?
Ürgfilosoof ütles …
Mind paneb mõtlema hoopis see, et märk on täpselt sellises asendis, et ei joondu kummagi sõidutee telgedega, seega on arusaamatu, kummale sõiduteele see üldse kehtib? Kas ma ei tohi, olles nö "fotograafi asukohas" sooritada parempööret, või hoopis pärast seda, kui ma olen selle sooritanud ja asetsen juba teisel sõiduteel, tuleb ette olukord, kus ma ei tohi sooritada järgmist parempööret?

Populaarsed postitused sellest blogist

Kurgihooaja kogutud mõtted Reidi tee-maal

Inimestel ei ole muud teha, kui teed projekteerida. Teevad käest kinni Balti ketti ümber laevahuku monumendi. Kirjutavad artikleid ja nõuavad linnaruumi. Kuidas ikkagi on nii, et üks firma teeb 25% Tallinna detailplaneeringutest ja no teedeprojektidest vist 175%? Arutelule aetakse hoogu sisse sotsiaalrahastusega ja mina ka kade ei ole.
Kõik nagu oleks juba sõna võtnud, ainult siin toanurgas on piinlik vaikus. Paar mõtet ma siiski leidsin, olgu need korrastatud ja monoloogi korras arhiveeritud, sest lahkarvamusfestival ja mokalaat jäävad minust kaugele.
Monument võsas Üks põhilisi aruteluteemasid Reidi tänava (mitte enam tee!) puhul on olnud jalakäijate juurdepääs Russalkale Kadrioru pargi suunalt. Need 13 rada on tõesti küsitava väärtusega, nagu kogu muudki projekti nüansid. Selle monumendiga on hoopis teine mure, ta on võssa kasvanud. Ajapaiga vanadelt piltidelt paistab monumendi ümbrus lagedam, kui praegu. Õigupoolest ei olegi monument autos istuvate viimsilaste jaoks eriti nähtav,…

Puhkuse pildid 2015

Sai pisut klõpsutatud, nüüd on sillapildid sõkaldest eraldatud.
Esimesena jäi pildile Mustvee sild, mida ehitajad parasjagu viimistlesid.

 Tegemist on täiesti uue integraalse sillaga. Konsoolsed kaldaavad mahutavad kallasrada.

Silla tekiplaat on õnnestunud kuju ja mõõtmetega. Sambad on ebaproportsionaalselt jämedad ja jäigad. Kaks posti on ka üleliigsed.



Järgmine "veretu jahi" saak Alatskivilt. Kuniks Maanteeamet vaidleb asjaosalistega, peavad inimesed liikuma maantee servas. Vaielda võite ka kümme aastat, ühe kuuga oleks kasvõi truubi toru võinud siia panna. Keevitage kasvõi torupiiretest!







Vahelduseks paadisild Annimatsilt. Ajatu.
Tarvastus on rohkem kui üks sild, millel üleliia palju praktilist väärtust ei paista olema. Kuniks püsivad, on ju kena vaadata ja pildistada ka läbivajunud silda.



Viljandi rippsilda on keeruline kaadrisse püüda, lossimäed on metsa kasvanud.
Raplas on ühed Eesti toekaimad sillad. vana võlvsild sai hiljuti endale raudbetoonist tugevduse, mida silla …

Under Al Reem bridges

Al Reem Island is a new development area east of Abu Dhabi Island where most of the infrastructure and roads are in place since 2012. Many of the buildings are growing here and there already shaping the silhouette of the new highrise city.
Having lived around for more than a year I have many times thought to take a hike under Al Reem bridges. Now there were some compellling reasons to do so including the perfect weather.
The master plan of the northern part of the island (also known as Al Shams) has several channels bridged by the main road network.


There are countless of bridges ready for action. It is still a good chance to meet some desert foxes roaming around during late evenings.
The idea of the master plan is to separate people from cars. Even with the best transit system in place the highrise city will generate a lot of car traffic even more in a place where temperature can reach 50 celsius. So for those who don't like cars there is a good opportunity to walk or cycle alon…