Otse põhisisu juurde

Igal märgil on märgiline tähendus

Peaks olema nii, et kui on avalik tee, siis sellel kehtivad seadused, eeskirjad ja määrused. Vähemasti võiks nii olla ju? Ilmselt tuleneb minu võimatu soov sellest, et ma paljudest Tallinna liiklusmärkidest aru ei saa, kuigi ma alles eelmisel aastal sooritasin edukalt ARKi liikluseksami..
Head inimesed, andke abi! Mida on liikluskorraldaja tahtnud meile selgeks teha?

Kommentaarid

wips ütles …
Selgituseks veel, et tegemist on Peterbuti teega, suund linna poole. Kollane taust märgil tähendab, et tegemist on ajutise ümbersõidu liikluskorraldusega. Standard ega liikluseeskiri paraku sellise kujundusega märki ette ei näe. Kuivõrd parempöörde noole otsas on telliskivi, siis võiks sellest järeldada, et paremale keeramine on keelatud. Küsimus, kellele? Kui ma ikkagi keeran paremale, kas ma rikun eeskirju?
Ürgfilosoof ütles …
Mind paneb mõtlema hoopis see, et märk on täpselt sellises asendis, et ei joondu kummagi sõidutee telgedega, seega on arusaamatu, kummale sõiduteele see üldse kehtib? Kas ma ei tohi, olles nö "fotograafi asukohas" sooritada parempööret, või hoopis pärast seda, kui ma olen selle sooritanud ja asetsen juba teisel sõiduteel, tuleb ette olukord, kus ma ei tohi sooritada järgmist parempööret?

Populaarsed postitused sellest blogist

Under Al Maryah bridges

Did you see the Abu Dhabi Tour on TV? I did. Great views of Abu Dhabi Corniche, Louvre under construction, Saadiyat bridge, Khalifa highway, Ferrari World, Yas Circuit, Sheikh Zayed Grand Mosque and more. Definitely a magnetic effect to attract more tourists to the city that didn't exist 40 years ago.
From the birds eye view it all looks so stunning wow-I-want-to-go-there. Having lived here for some time I can tell that it may not be as compelling on the street level and you'd better watch your step. But there are some high quality developments like Al Maryah Island for example that already has the hotel, the hospital and the mall open with extremely well detailed seaside promenade and downtown silhouette view. Here is one picture expressing the vision of Maryah Island.

Currently the city is building two new bridges to connect Maryah Island with the city centre also known as the Tourist Area on Abu Dhabi island and two other bridges to connect with Reem island.
We went for the…

Turboringristmik ei ole ringlemisristmik

"Suvetuuri" tagantjäreletargutuse esimene episood tuleb Tartust, turbo-ringristmike pealinnast. Eesti esimene turboringi tunnustega ring on Anne ristmik Sõpruse viadukti otsas. Suhteliselt viimasel minutil enne ehitushanget tõmmati foorristmiku plaanile pidurit ja hästi tehti. Tänaseks teame, et ristmik toimib suuremate probleemideta. Ehk on see andnud julgust kavandada ikka rohkem turbo ja muidu ringe!? Üheks põhjuseks on kindlasti ka projekteerijate ja tellijate koolitamine ning vähemalt inseneride parem arusaamine turboringi eelistest (vähem konflikte, suurem ohutus ja läbilaskvus).
Tartu on kuulus ka selle poolest, et pulmarongid tavatsevad tiirutada nn Lõunakeskuse ehk Riia ringristmikul ja sellega teisi liiklejaid pealtvaatajaks sundida. Traditsioonilise ringristmiku eripära ongi see, et võib jäädagi ringlema, kui aja ja bensiiniga midagi paremat teha ei ole. Kuigi see ei ole eesmärk omaette, on turboringristmik ringlemisvaba ehk pulmarong peab valima õige raja ringile…

Kurgihooaja kogutud mõtted Reidi tee-maal

Inimestel ei ole muud teha, kui teed projekteerida. Teevad käest kinni Balti ketti ümber laevahuku monumendi. Kirjutavad artikleid ja nõuavad linnaruumi. Kuidas ikkagi on nii, et üks firma teeb 25% Tallinna detailplaneeringutest ja no teedeprojektidest vist 175%? Arutelule aetakse hoogu sisse sotsiaalrahastusega ja mina ka kade ei ole.
Kõik nagu oleks juba sõna võtnud, ainult siin toanurgas on piinlik vaikus. Paar mõtet ma siiski leidsin, olgu need korrastatud ja monoloogi korras arhiveeritud, sest lahkarvamusfestival ja mokalaat jäävad minust kaugele.
Monument võsas Üks põhilisi aruteluteemasid Reidi tänava (mitte enam tee!) puhul on olnud jalakäijate juurdepääs Russalkale Kadrioru pargi suunalt. Need 13 rada on tõesti küsitava väärtusega, nagu kogu muudki projekti nüansid. Selle monumendiga on hoopis teine mure, ta on võssa kasvanud. Ajapaiga vanadelt piltidelt paistab monumendi ümbrus lagedam, kui praegu. Õigupoolest ei olegi monument autos istuvate viimsilaste jaoks eriti nähtav,…